יום רביעי, 1 באוגוסט 2018

איפה מומלץ להשתמש בוונטה חשמלית?

ונטה חשמלית תהיה פריט קטן אך מהותי ביותר למגוון רחב של מקומות. הוונטה אמונה על התפקיד החשוב ביותר שלמעשה קבוע את האווירה – היא נועדה לאוורר את המתחם. מה היא יכולה לאוורר, האם זה מעוגן בחוק ומתי השימוש בה יכול לחסוך לכם בעלויות ולשפר את הבטיחות?

מה עושה הוונטה?

הוונטה החשמלית אמורה לבצע תפקיד אחד, בסיסי אך חשוב מאוד, היא אמורה לאוורר חלל מסוים. החלל יכול להיות שירותים, מטבח או כל מקום אחר ועל כך עוד נרחיב בהמשך, אך יש מקומות שבהם חייבים להתקין ונטה לפי החוק. מקומות אלו הם מקומות סגורים שחייבים לקבל אוורור מתאים כדי למנוע אסונות ולשמור על מקום ראוי לבילוי של מבקרים או לקוחות. למשל, בבתי קולנוע הוונטה חייבת לפעול כל הזמן כדי לשמור על רמת אוורור מתאימה, כמו גם במטבחים תעשייתיים.

איפה כדאי להשתמש בוונטה?

·         המקום הכי מוכר שבו הוונטה נמצאת הוא כמובן השירותים. אפשר להבין מדוע השירותים חייבים לקבל אוורור מתאים, הריחות בהם מאוד לא נעימים. האוויר בשירותים יכול לעמוד ובעיקר בשירותים בלי חלון, ולאו דווקא שירותים שנמצאים במפלס תחתון מתחת לאדמה, האוורור חייב להתבצע. גם בשירותים הביתיים כדאי למקם ונטה שתוכל לספק לכם חדר שירותים הרבה יותר נעים, כאשר לא ייווצר עובש מה שיועיל לכם גם בניקיון ובתחזוקה.
·         בבתי קולנוע, בקניונים ובעוד מקומות סגורים אחרים, חשוב שיהיו ונטות. היעדר החלונות מורגש היטב ויחד עם כמות האנשים הגדולה שנמצאת בהם אפשר למעשה להבין מדוע השימוש בוונטה גם מותנה בחוק כדי לקבל רישיון לפעול כעסק. הוונטה במקומות כאלו תהיה יעילה והכרחית במקרה של עשן שנובע משריפה, אפילו שריפה קטנה, שכן העשן יכול לחנוק את האנשים שנמצאים במקום.
·         מומלץ מאוד למקם ונטה גם במטבח הפרטי שלכם. במטבח תעשייתי, קרי מטבחים באולמות אירועים, מפעלים, חברות קייטרינג וכמובן מסעדות, יש צורך בוונטה שתסלק את תוצרי הבישול, כמו למשל עשן או אדים שספוגים בשמנים שיכולים להיות מסוכנים ולגרום לבעירה. במטבחים תעשייתיים השימוש הכרחי ומעוגן בחוק אך גם במטבח הפרטי שלכם כדאי למקם אותה.


 from a-r-shivuk.tumblr feed

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה