יום רביעי, 12 ביולי 2017

3 שימושים נפוצים למפוחים

שימוש נכון בפתרונות אוורור משפר את איכות החיים ויש לו גם תועלת בריאותית. אף על פי כן, רבים לא לגמרי מכירים את ההבדלים בין סוגי מפוחים ולא תמיד יודעים מה מאפיין אותם. בדיוק בגלל זה כדאי להכיר את השימושים הנפוצים:

1. אוורור חללים סגורים
השימוש הנפוץ ביותר במפוח הוא לצורך אוורור של חלל הפנים. ניתן להתקין אותו בנפרד, יחד עם ונטה או כחלק ממערכת אוורור גדולה יותר. הבחירה בסוג הדגם תלויה בגודל החלל שאותו רוצים לאוורור. באמצעות מערכות אוורור מסוימות ניתן לפנות עשן מחדרי עישון וגם לדאוג לתנאי עבודה טובים יותר במפעלים תעשייתיים, מחסנים, משרדים וכן הלאה.
אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע טרם התקנת פתרונות אוורור. הייעוץ עם אנשי מקצוע חשוב כי הוא מאפשר לקבוע סדר עדיפויות. באמצעות שירותי הייעוץ ניתן להחליט איזה סוג של מכשיר להתקין, איפה להשתמש בו וכיצד לייעל אותו על הצד הטוב ביותר.
2. שינוע לוגיסטי של חפצים
מפוח הוא מכשיר שנושף אוויר ולכן בחלק מהמקרים ניתן להשתמש בו לטובת שינוע של חפצים ממקום למקום. השינוע תלוי בסוג המאוורר שמציבים בתוך המכשיר ובגודל הפריטים עצמם. שינוע באמצעות מכשירים נושפי אוויר נחשב חסכוני ומשתלם. הוא מתבצע עם מכשירים בעלי מאיץ עם כפות נטויות לפנים או לאחור, ועם כנפיים המורכבות על ציר מרכזי.
ההבדל הוא שבמכשירים עם כפות נטויות לפנים או לאחור האוויר נכנס צירית ממרכז המאיץ ומואץ רדיאלית להיקף בזכות כוח צנטריפוגלי, לעומת מכשירים בעלי כנפיים שפועלים בשיטת דחיפה או שאיבה של האוויר על ידי פעולת סיבוב על ציר מרכזי.
3. ניקיון רחובות, חצרות וגנים ציבוריים
רק מעטים שמים לב לנוכחות של מפוחים במרחב הציבורי. אחד השימושים הנפוצים של מכשירים מן הסוג הזה הוא בניקוי רחובות, חצרות וגנים. בעזרת המכשירים ניתן למנוע הצטברות של עלים יבשים ולכלוך ולשמור על המרחב הציבורי נקי.
ניקיון רחובות, חצרות וגנים ציבוריים מתבצע עם מפוחים גדולים שנושפים אוויר. אלו מכשירים שמיועדים לאיסוף עלים ובמידת הצורך גם לניקיון יסודי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה