יום ראשון, 16 בספטמבר 2018

וונטה לשירותים ציבוריים

וונטה יכולה להיות אחד המתקנים הכי חשובים שנקנו לשירותים ציבוריים ולא רק כדי ליצור אווירה נעימה, אלא גם לפתרון בעיות תחזוקה שיכולות גם לחסוך לא מעט כסף. ונטה לשירותים ציבוריים יכולה להיות יעילה במיוחד אך לשם עמידה ביעד זה היא חייבת להירכש בחוכמה. זה בדיוק הזמן לדבר על וונטה לשירותים ציבוריים ולהבין כיצד בוחרים אותה נכון ומה היתרונות בשימוש שבה.



כיצד פועלת הוונטה?

וונטה פועלת במנגנון די פשוט שכל אחד יכול להבין. ונטה היא למעשה מן מאוורר קטן שמותקן על הקיר כך שהיא נקודת החיבור בין החלל הפנימי בשירותים או בכל מקום אחר, כמו למשל מפעל, לבין החלל החיצוני שיכול להיות צד הבית או צד המפעל ולעתים היא מחוברת בארובה או צינור בגלל בעיות של תנאי השטח. הוונטה בסך הכל מוציאה את האוויר על ידי דחיפתו ממש כמו מאוורר רגיל וכך היא יוצרת סירקולציה. הסירקולציה הזו חשובה למגוון רחב של יתרונות כאשר וונטה בשירותים ציבוריים, בניגוד לוונטה בשירותים רגילים, תפעל באופן אוטומטי והעוברים והשבים לא יצטרכו להדליק אותה.

מה היתרונות לוונטה לשירותים ציבוריים?

היתרון הראשון בשימוש בוונטה לשירותים ציבוריים היא כמובן יצירת אווירה טובה ונעימה יותר. אין ספק ששירותים ציבוריים הם לא המקום הכי סימפטי בעולם כאשר יש מגוון רחב של ריחות שעולים מהתאים אפילו כאשר אין בהם אנשים יכול להיות שהניקוי של השירותים יתרום לשיפור האווירה אך כדי להשלים את האווירה המושלמת, או זו שתהיה קרובה יותר לשלמות כי בכל זאת מדובר בשירותים ציבוריים, הוונטה נכנסת לתמונה. הוונטה, שפועלת באופן קבוע, תוכל לסלק את האוויר עם הריחות ולהחליף אותו באוויר חדש שייכנס באופן טבעי בגלל שינוי הלחצים בתוך השירותים והאווירה תשתפר.

מונעת את נזקי הזמן בגלל הלחות

היתרון הבולט ביותר של השימוש בוונטה הוא כמובן האווירה הטובה שהיא יוצרת במיגור הריחות הרעים ובמיגור הלחות שבשירותים או במקלחות, אך למיגור הלחות יש יתרון נוסף שקל לשכוח ממנו. כאשר יש אחוזי לחות גבוהים במקום מסוים הוא מקבל בלאי הרבה יותר מהיר. שירותים ציבוריים סובלים מבלאי טבעי בדלתות ובקירות כאשר הצבע מתקלף ואפילו הנייר לניגוב הידיים נדבק. כמובן שזה משתנה לפי המיקום בארץ והבעיה יכולה להיות קלה יחסית אך בכל מקרה הוונטה תעזור למנוע את הצרות האלו. המראות יהיו עם פחות אדים, הקירות יישמרו לאורך זמן רב יותר והכל בזכות הוונטה.

לבחור את הוונטה שמתאימה לנפח החלל

שירותים ציבוריים יכולים להיות קטנים מאוד ויכילו רק כמה תאי שירותים בעוד יש שירותים ענקיים כמו בכותל המערבי שיכילו 40 תאי שירותים. כדי שהוונטה תתאים לשירותים הציבוריים יש צורך לבחור ונטה בעלת הספק מתאים, כאשר התפוקה שלה בשעה צריכה להימדד בצורה מקצועית לפי נפח המקום שבו רוצים להתקין אותה למען אוורור. אולי עבורכם פעולת ההתאמה הזו תיראה מסובכת למדי אך אם תיצרו קשר עם חברה מקצועית שמוכרת ונטות היא תדע כבר לספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.  

ונטה שקטה לשימוש שקט ונוח

אחת הבעיות בוונטות בשירותים ציבוריים היא שהיא פועלת ללא הפסקה. ונטה כזו יכולה להיות מטרד רועש למדי וזה אולי אחד החסרונות הבולטים בשימוש במקומות ציבוריים שבהם העוברים והשבים לא מפסיקים להגיע, אפילו יותר מהבטיחות של הוונטה או ניצול האנרגטי שלה. כמובן שיש צורך להתקין את הוונטה בצורה מקצועית ולכן יש צורך לבחור בחברה איכותית ומנוסה, ונכון שיש צורך לבחור בוונטה יעילה אנרגטית להוצאות נמוכות, אך בראש ובראשונה תשקלו לרכוש ונטה שקטה שתיצור אווירה נעימה באמת.


 from a-r-shivuk.tumblr feed

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה