יום שלישי, 17 באוקטובר 2017

​איך בוחרים ונטה למקלחת

מדוע נחוצה ונטה למקלחת?
אזור מאוורור הוא אזור שהרבה יותר כיף ונעים להיות בו. כשמדובר על הסלון שלנו אנחנו משקיעים במיזוג אוויר איכותי וגם בעבודה אנחנו אוהבים להגיע למקום מאוורר ונעים. אחד המקומות הכי לא מאווררים בבית היא המקלחת. המקלחת, בעיקר אחרי שמישהו מתקלח, סופגת בקירותיה את כל אדי המים שנשארים באוויר וכך נוצרת לחות מעצבנת שלא נעים לנו להיכנס אליה. אולי נעים להיכנס ביום קר כשהאדים החמים מכניסים אותנו לאווירה של מקלחת חמה אך הלחות הזו באוויר מצריכה התקנת ונטה למקלחת שתפזר אותם ולא יגרמו לעובש להצטבר על הקירות. אם יהיה עובש אנחנו נצטרך לנקות אותו והוא מפגע תברואתי שאף אחד לא רוצה.



איך בוחרים ונטה למקלחת?
·         ראשית, כדי לבחור ונטה למקלחת חייבים להתייחס לשטח המקלחת. ישנן מקלחות קטנות לצד מקלחות שיש בהם יותר מקום וזה חלק משמעותי בבחירת ה-ונטה. מקלחות רבות מכילות חלון כדי שיהיה אפשר לאוור וכך ניתן להתקין ונטה למקלחת הרבה יותר בקלות. מצד שני יש מקלחות שאין בהם חלון, ואז יש צורך להתקין ונטה עם צינור חיזוקי שיינוק את האוויר מה שמסבך מעט את העניינים ודורש ונטה ספציפית.
·         כמה זמן הוונטה למקלחת צריכה לפעול? אם מדובר במקלחת פרטית יכול להיות שוונטה למקלחת קטנה תספיק. אם מדובר על מקלחות במקומות עבודה, בהם יש כמות גדולה הרבה יותר של מתקלחים ולכן הלחות באוויר היא הרבה יותר רצינית, נדרשת ונטה יותר גדולה וחזקה שתפעל לאורך זמן. ונטה למקלחת צריכה להיות מותאמת לאינטנסיביות של העבודה וגם להיקף העבודה ברצף בלי הפסקה.
ונטה למקלחת למען ריחות נעימים
ונטה למקלחת מסלקת ריחות וזהו תפקיד לא פחות חשוב שלה. כולם רוצים להיות באזור נקי שמריח נעים ולא להיות במקום חנוק שלא כיף להיות בו. תפקיד זה הוא תפקיד חשוב של ה-ונטה נוסף לסילוק האדים והלחות ממקום מסוים. חשוב לשמור על הקרמיקה ועל הקירות במקלחת בלי לחות אך גם הריחות שיכולים לעלות מהשירותים שבמקלחות תעשייתיות צמודים אליהן חייב להיעלם. מיזוג הריחות הזה נפתר בקלות על ידי ונטה חזקה שמנדפת את האוויר ודואגת לתחלופה שלו בכל עת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה